6. apríla 2013
10 smrtelných marketingových hříchů, Jak je rozpoznat a nespáchat, Philip Kotler - predané
10 smrtelných marketingových hříchů, Jak je rozpoznat a nespáchat, Philip Kotler, Grada, 5,80 €
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Ihned pak postupuje od popisu nepříznivé situace k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára