Jak začít MLM - Strašák nebo příležitost?, Ivo Toman
Jedeme na veletrh! , 100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích, Ivan Bureš
Marketing - základy a principy - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
Modelování dodavatelských řetezců, P.Fiala
Nákup a predaj, Jaroslav Kita
Nákup a jeho řízení, Xenie Lukoszová
Největší příležitost v dějinách světa, John Kalench
Třetí vlna - Nová epocha network marketingu
Všichni marketéři jsou lháři - Síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě Seth Godin
Budoucnost konkurence, Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem predané
Cisco-příběh skutečné internetové velmoci, David Bunnel predané
CRM-Řízení vztahů se zákazníky, Vít Chlebovský predané
Hovoriť je striebro, ale mlčať nie je zlato: Príručka o komunikácii nielen pre detské a mládežnícke organizácie. Časť I, Zväzok 1 predané
INOVUJ, NEBO NEPŘEŽIJEŠ! Zásady strat. řízení pro 21. století predané
Jak fungují trhy, Israel Kirzner predané
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali, Sergio Zyman predané
Klíčoví zákazníci a péče o ne predané
Marketingová komunikace, Petr Frey predané
Manažéri a lídri predané
Moderní marketing, Paul Smith predané
Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci predané
Priamy marketing alebo priama cesta . predané
Prodejní techniky, V. Černý predané
Slovník marketingu, M. Clemente predané
Staňte se marketingovým géniem, Peter Fisk predané
Srdce změny, J.P.Kotter predané
Typologie organizace, W. Bridges predané
Výkonnost a tržní hodnota firmy-Ivan Neumaier, Inka Neumaierová predané
Změňte pravidla byznysu ve svůj prospěch, Metoda disruption predané
10 smrtelných marketingových hříchů, Jak je rozpoznat a nespáchat, Philip Kotler predané
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára