Klíčoví zákazníci a péče o ne, Ken Burnett, 20 €
Koncepce, metody a postupy, jak utvářet a řídit vztahy s klíčovými zákazníky
Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky.Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM).
Mimo jiné nabízí:
- jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků - jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků - jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími)- cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára