Nákup a jeho řízení, Xenie Lukoszová, nová, nepoužívaná, 6 €
Publikace je určena:
- studentům vysokých škol s ekonomickým a obchodním zaměřením
Dozvíte se:
proč a jak nákup naplánovat, zorganizovat, vést a kontrolovat
co jsou tzv. klasické i modernější modely nákupu, čím se vyznačují a kdy je který model vhodný
jakou úlohu hraje v nákupu logistika
které logistické procesy při nákupu probíhají a jak je řídit
že nezbytnou složkou nákupu je marketing a jak vám může např. pomoci při posuzování nabídek a výběru dodavatele
jak vytvářet oboustranně výhodné odběratelsko-dodavatelské vztahy
jaké informačně-nákupní systémy v dnešních podnicích existují, jaká kritéria vzít v úvahu, rozhodujeme-li se, který ze systémů využít
proč je nezbytné dobře zorganizovat administrativu nákupu a skladování
jak měřit a vyhodnocovat kvalitu při zabezpečování dodávek
jak se dnešní nákup vyvíjí a jaké trendy v řízení procesů podnikového nákupu existují
Publikace je jak svým výkladem, tak kontrolními otázkami určena zvláště pro předměty: řízení nákupu, základy obchodu, obchodní politika, management obchodu a podniková ekonomika.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára