Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka,
P.Štarchoň, J.Faltys, J. Dzugasová, 5 €
Kniha PRIAMY MARKETING alebo Priama cesta ako si získať a udržať zákazníka
by nemala chýbať nielen v knižnici manažérovhospodárskej praxe, ale aj všetkých podnikateľských subjektov, ktorí si chcú získať a udržiavať lojalitu svojich zákazníkov.
Zároveň môže poslúžiť ako vhodná učebná pomôcka pre študentov univerzít či fakúlt s ekonomickým zameraním.
Kniha trojice autorov Štarchoň - Faltys - Dzugasová ponúka odborný a komplexný pohľad na oblasť priameho marketingu, jeho postavenie a funkcie v marketingovej komunikačnej stratégii.
Približuje metodologický postup, spracovanie, realizáciu
a vyhodnotenie aktivít priameho marketingu.
Publikácia sa neobmedzuje len na zhrnutie teoretických vedomostí zo zahraničných zdrojov, ale vychádza z poznatkov overených a vyskúšaných v praxi a v podmienkach slovenského trhu.
Nevyhýba sa ani kritickým vyjadreniam k vybraným problémom.
Poukazuje na legislatívny rámec spracovania osobných údajov, ktoré je v ostatnom období tak často diskutovanou témou v odbornej i laickej verejnosti.
Mapuje činnosť direkt marketingových asociácií doma
a v zahraničí.
A hlavne obsahuje aj prepotrebný sumár základných
a najčastejšie používaných pojmov v priamom marketingu
s veľmi jasným popisným a zrozumiteľným vysvetlením.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára