20. apríla 2013

Priamy marketing alebo priama cesta ... - predané

Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka,
P.Štarchoň, J.Faltys, J. Dzugasová, 5 €

Kniha PRIAMY MARKETING alebo Priama cesta ako si získať a udržať zákazníka
by nemala chýbať nielen v knižnici manažérovhospodárskej praxe, ale aj všetkých podnikateľských subjektov, ktorí si chcú získať a udržiavať lojalitu svojich zákazníkov. 
Zároveň môže poslúžiť ako vhodná učebná pomôcka pre študentov univerzít či fakúlt s ekonomickým zameraním.

Kniha trojice autorov Štarchoň - Faltys - Dzugasová ponúka odborný a komplexný pohľad na oblasť priameho marketingu, jeho postavenie a funkcie v marketingovej komunikačnej stratégii.
Približuje metodologický postup, spracovanie, realizáciu 
a vyhodnotenie aktivít priameho marketingu.
Publikácia sa neobmedzuje len na zhrnutie teoretických vedomostí zo zahraničných zdrojov, ale vychádza z poznatkov overených a vyskúšaných v praxi a v podmienkach slovenského trhu.
Nevyhýba sa ani kritickým vyjadreniam k vybraným problémom.
Poukazuje na legislatívny rámec spracovania osobných údajov, ktoré je v ostatnom období tak často diskutovanou témou v odbornej i laickej verejnosti.
Mapuje činnosť direkt marketingových asociácií doma
a v zahraničí.
A hlavne obsahuje aj prepotrebný sumár základných 
a najčastejšie používaných pojmov v priamom marketingu 
s veľmi jasným popisným a zrozumiteľným vysvetlením.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára