22. apríla 2013

Prodejní techniky, V. Černý - predané

Prodejní techniky + CD


Prodejní techniky, Vojtěch  Černý, 9 €

Publikace je určena: 

informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si 
osvojí a vylepší prodejní dovednosti 
- pro obchodníky za pultem či přepážkou – seznámí je s typy zákazníků i s 
doporučeními, jak s kterou osobností jednat 
- pro obchodní ředitele – nabídne jim několik desítek testů, prostřednictvím 
kterých mohou zjistit a vyhodnotit, jak jsou na tom jejich podřízení nebo adepti 
na místo obchodního zástupce 
V podrobném průvodci se dozvíte: 

- jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit 
obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a 
dovednosti 
- co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování 
- jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit 
- jak se připravit na první kontakt se zákazníkem 
- proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší 
- jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním 
- jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít 
- jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný 
- co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak 
- co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v 
danou chvíli „zabírají“ 
- co všechno spadá pod prezentační dovednosti, jakou má mít každá prezentace 
strukturu, jak se připravit a prezentaci co nejlépe provést 
- z jakých částí se každý prodejní proces skládá a jak je co nejprofesionálněji 
- jaké námitky můžete při obchodování nejčastěji slýchat, jak se na ně připravit 
a jak je s úspěchem zdolat 
- co je metoda SPIN, metoda AIDA a metoda mlčení 
- jak vám neverbální signály pomohou poznat, co si ve skutečnosti váš protějšek 
myslí 
- do jakých kategorií řadíme lidské osobnosti a co na kterou osobnost nejvíce 
platí 
- jak v obchodě využít znalost lidských emocí. 

V každé kapitole naleznete řadu testů, prostřednictvím kterých zjistíte, jak jste na tom s danou znalostí a dovedností. Cvičení, které následuje, vám pomůže procvičit si místo, kde si nejste úplně
V podrobném průvodci se dozvíte: 
- jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit 
obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a 
dovednosti 
- co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování 
- jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit 
- jak se připravit na první kontakt se zákazníkem 
- proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší 
- jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním 
- jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít 
- jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný 
- co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak 
- co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v 
danou chvíli „zabírají“ 
- co všechno spadá pod prezentační dovednosti, jakou má mít každá prezentace 
strukturu, jak se připravit a prezentaci co nejlépe provést 
- z jakých částí se každý prodejní proces skládá a jak je co nejprofesionálněji 
- jaké námitky můžete při obchodování nejčastěji slýchat, jak se na ně připravit 
a jak je s úspěchem zdolat 
- co je metoda SPIN, metoda AIDA a metoda mlčení 
- jak vám neverbální signály pomohou poznat, co si ve skutečnosti váš protějšek 
myslí 
- do jakých kategorií řadíme lidské osobnosti a co na kterou osobnost nejvíce 
platí 
- jak v obchodě využít znalost lidských emocí. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára