22. apríla 2013

CRM-Řízení vztahů se zákazníky, Vít Chlebovský - predané



     CRM-Řízení vztahů se zákazníky, spolu s CD,
                                     Vít Chlebovský, 9 €


Publikace je určena:

* pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM* pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se dnešní obchod a marketing vyvíjí 
V podrobném průvodci se dozvíte:
* proč dnes mluvíme o krizi tzv. tradičního marketingu* jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka* jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím a jak je co nejlépe ošetřovat* co udělat pro to, abychom správně pochopili a uspokojili zákaznické potřeby* jak co nejpřesněji analyzovat vnější a vnitřní prostředí* že rozeznáváme řadu nástrojů CRM a kdy které využít* co udělat pro to, abychom vytvořili optimální strategii* jak sestavit informační systém, který „přesně padne“ požadovaným potřebám* že mezi Knowledge Managementem a CRM existují velmi důležité vazby a proč bychom je měli respektovat* jaké existují metody a jak můžeme měřit úroveň CRM* co je metoda CRACK a jaké sleduje veličiny* co sledujeme pomocí matice SCAM. 
V publikaci najdete i praktické písemné vzory – dotazník firemní zdatnosti v řízení vztahů se zákazníky – které můžete využít ve vaší firmě, abyste poznali, jak jste na tom s úrovní vašeho obchodu i řízením vztahů se zákazníky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára