17. apríla 2013

Agenda 21-Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21.století, Michael Hammer



Agenda 21-Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21.století, Michael Hammer, 8 €
Je  nanejvýš nutné začít brát podnikání opět jako vážnou práci, protože nová doba a nové problémy jsou ve skutečnosti ještě složitější, než bychom si většinou vůbec dokázali představit. Ukázalo se, že úspěch již není tak snadný, že internet nezmění vše jako proutku mávnutím, a platí, že peněz a času bude vždy nedostatek, že konkurence bude stále tvrdší a že zákazníci jsou náročnější než kdykoli v minulosti a že drží v rukou všechny trumfy a veškerou moc.
Co dělat? Lidé v podnicích si musí dnes pořádně vyhrnout rukávy, aby dokázali zvýšit výkonnost svých podniků. K tomu budou potřebovat celou sadu praktických nástrojů. 
Nová kniha Dr. Michaela Hammera Agenda 21, kterou s podtitulem Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století vydalo nakladatelství Management Press (váz., 260 str., doporučená cena 360 Kč, z angl. orig. přel. H. Škapová), jednoho z nejvýznamnějších představitelů světového managementu, někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu a prominentního představitele reengineeringového hnutí, představuje takovou pragmaticky zaměřenou reakci na události, které změnily tvář dnešního světa podnikání. Poodkrývá tajemství nejlepších a nejúspěšnějších podniků dneška a poskytuje účinné nástroje podnikové transformace – formuluje devět základních programových bodů, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li opravdu uspět a prosperovat v první dekádě nového tisíciletí, v době sílící „nadvlády zákazníka“ a globální hyperkonkurence: 

Podniky dnes nemají k dispozici žádné zázračné léky, žádné zaručené recepty nebo jednoduchá řešení. Staré osvědčené přístupy již nejsou účinné. Po euforii devadesátých let znovu nastaly těžké – normální – časy. Je proto nanejvýš nutné začít brát podnikání opět jako vážnou práci, protože nová doba a nové problémy jsou ve skutečnosti ještě složitější, než bychom si většinou vůbec dokázali představit. Ukázalo se, že úspěch již není tak snadný, že internet nezmění vše jako proutku mávnutím, a platí, že peněz a času bude vždy nedostatek, že konkurence bude stále tvrdší a že zákazníci jsou náročnější než kdykoli v minulosti a že drží v rukou všechny trumfy a veškerou moc.
Co dělat? Lidé v podnicích si musí dnes pořádně vyhrnout rukávy, aby dokázali zvýšit výkonnost svých podniků. K tomu budou potřebovat celou sadu praktických nástrojů. 
Nová kniha Dr. Michaela Hammera Agenda 21, kterou s podtitulem Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století vydalo nakladatelství Management Press (váz., 260 str., doporučená cena 360 Kč, z angl. orig. přel. H. Škapová), jednoho z nejvýznamnějších představitelů světového managementu, někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu a prominentního představitele reengineeringového hnutí, představuje takovou pragmaticky zaměřenou reakci na události, které změnily tvář dnešního světa podnikání. Poodkrývá tajemství nejlepších a nejúspěšnějších podniků dneška a poskytuje účinné nástroje podnikové transformace – formuluje devět základních programových bodů, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li opravdu uspět a prosperovat v první dekádě nového tisíciletí, v době sílící „nadvlády zákazníka“ a globální hyperkonkurence: 

1. Staňte se podnikem, s nímž se dobře spolupracuje. 
2. Poskytněte zákazníkům vyšší přidanou hodnotu. 
3. Buďte posedlí procesy. 
4. Změňte kreativní práci v procesní práci. 
5. Používejte měření ke zlepšování postupů, nikoli jako funkci účetnictví. 
6. Rozvolněte svou organizační strukturu. 
7. Neprodávejte svým distribučním kanálům, ale jejich prostřednictvím. 
8. Překročte své hranice v zájmu vyšší efektivnosti. 
9. Vzdejte se své identity ve prospěch širšího podniku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára