27. apríla 2013

Strategie podniku, Marcela Dedouchová - predané


Strategie podniku, Marcela Dedouchová, 14 €

255 strán, 450 g, 165×240 mm

O knihe:
Současné podnikatelské prostředí se vyznačuje rychlými změnami, na něž musí podniky rychle a odpovídajícím způsobem reagovat. Jedním ze základních nástrojů strategického řízení k zajištění úspěšného dlouhodobého rozvoje podniku je kvalitní podniková strategie. 

Publikace zahrnuje teoretická východiska pro zpracování kvalitní strategie a její úspěšnou implementaci v podniku. Dává odpověď na otázku, v čem spočívá význam strategie k posílení konkurenční pozice podniku, podává souhrnný výklad o postupu zpracování podnikové strategie, o způsobu hodnocení a výběru variant strategie, zahrnuje přehled podmínek úspěšné implementace strategie v podniku na domácí i mezinárodní úrovni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára