8. mája 2013

Az én mozim, Friderikusz Sándor

                     Az én mozim, Friderikusz Sándor, 4 €

Park Kiadó 2001, kemény kotés, 335 oldal


"Ha elolvassa, kicsit többet tud meg róluk, mintha csak látta volna Az én mozimat...Csodálkozhat rajtuk, meghatódhat vagy rémülten visszahőkölhet. Esetleg mint én - megszeretheti őket, Az én mozim főszereplőit és epizodistáit, akiknek sztoriján az élet mindig nagyobbat csavart, mint tette volna azt egy kasszasikerre ácsingózó forgatókönyvíró." Friderikusz Sándor A népszerű tévés személyiség közkedvelt műsorának anyagaiból állította össze ezt a kötetet. A riportok szereplői rendkívül sokszínűek: van köztük édesanyját egyedül ápoló kiskamasz, hihetetlen kalandokat és szörnyűségeket átélt idegenlégiós, "beszélgető-órákat" tartó idős hölgy és szendvicsember-zenész. Azok számára, akik nézői voltak e műsoroknak, a riportok elolvasása során újra megelevenednek a történetek. Akik pedig annak idején nem láthatták, most pótolhatják ezt az élményt.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára