Psychologie podnikání-Osobnost podnikatele a rozvoj podnikatelských dovedností, 10 €
Publikace významných odborníků v oblasti manažerské psychologie pojímá problematiku podnikání z psychologického úhlu pohledu. Naznačuje úskalí jednotlivých etap podnikání a uvádí praktická doporučení z hlediska osobnosti podnikatele a jeho sociálních a podnikatelských dovedností. Autoři vycházejí nejen z řady teoretických psychologických a sociálně psychologických konceptů, ale i z vlastního výzkumu podnikatelského prostředí v ČR, Německu a Polsku. Kniha je obohacena o řadu cvičení, která začínajícím podnikatelům pomohou odhalit jejich podnikatelský potenciál, a radí, jak vyhledávat podnikatelské příležitosti, vybudovat efektivní pracovní tým, jak se vyhnout různým rizikům či problémům spojeným s růstem podniku.
Z obsahu:
1. část: Rozhoduji se, zda budu podnikat
Podnikatelé a podnikání
Rámec podnikání
Osobnost podnikatele
Podnikání žen
2. část: Začínám podnikat
Objevování, rozvoj a hodnocení podnikatelských příležitostí
Sociální kapitál, síť kontaktů a akvizice lidských zdrojů
Vyjednávání, prodej a prezentace produktu
3. část: Podnikám a rozvíjím se
Kultura, identita, image, prezentace firmy
Řízení růstu firmy
Mezinárodní spolupráce
Seberozvoj a další vzdělávání
Zdraví, stres a duševní hygiena
...
- Počet strán: 261 strán
- Väzba: brožovaná väzba
- Rozmer: 168×236 mm
- Hmotnosť: 390 g
- Rok vydania: 2005
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára