16. mája 2015

BUZZ- 50 maličkostí, které mají vliv na prvotřídní služby zákazníkům,David Freemantle


BUZZ- 50 maličkostí, které mají vliv na prvotřídní služby zákazníkům,David Freemantle, 4 €

Vydavateľstvo: Management Press, 2006

Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. 

Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb. 

Ty nejlepší organizace poskytují služby "buzz", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních. 

Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera. 

Překlad z angličtiny Pavel Medek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára